І Мало хто знає як швидко і зручно створити зміст будь то книги, чи дослідницької роботи. На прикладі роботи з Microsoft Word це виглядає наступним чином:
1. виокримити "Заголовок 1", "Заголовок 2","Заголовок 3".
2. перейти в "ссылки" і обрати "оглавление". Таким чином текст буде автоматично структурований.
ІІ Наступним щаблем роботи буде оформити список використаних джерел, оформлюючи "перехресне посилання"
Перехресне посилання не можна створити для елементів, яких не існує, тому, перш ніж додавати посилання, спочатку потрібно створити діаграму, заголовок, номер сторінки тощо. У діалоговому вікні, де можна вставити перехресне посилання, перелічено всі елементи, для яких його можна створити. Ось приклад.
ось поетапні кроки для роботи.
1. Введіть у документі текст, який починає перехресне посилання. Наприклад, "Позитивну динаміку показано на рис. 2".
2. На вкладці Вставлення натисніть кнопку Перехресне посилання.
3. У полі Тип посилання клацніть розкривний список, щоб вибрати елемент, на який має вказувати посилання. Вміст списку доступних варіантів залежить від типу вибраного елемента (заголовок, номер сторінки тощо), на який має вказувати посилання.
4. У полі Вставити посилання на клацніть інформацію, яку потрібно вставити в документ. Доступні варіанти залежать від того, що вибрано на кроці 3.
5. У полі Для якого виберіть конкретний елемент, на який указуватиме посилання, наприклад "Вставлення перехресного посилання".
6. Щоб користувачі могли перейти до елемента, на який указуватиме посилання, установіть прапорець Вставити як гіперпосилання.
7. Якщо доступний прапорець Додати слово "вище" або "нижче", установіть його, щоб указати відносне положення елемента, на який указує посилання.
8. Натисніть кнопку Вставити.
ІІІ демонстрування результатів математичної кількісної обробки через Microsoft Excel
Для розрахунку статистичних даних дослідницької роботи необхідно вміти використоувати функції Microsoft Excel. В даній роботі я висвітлю фунцію CORREL для розрахунку коефіцієнта кореляції.
для цього потрібно статистичні дані з магістерської внести до таблиці А і В. Після - вибрати функцію КОРРЕЛ
Результатом є число 0,9545, що свідчить про прямий взаємозв'язок між вживанням синонімів і використанням субститутів у студентів для виявлення компенсаторних здібностей.
IV Побудова діаграми за результатами дослідження через Microsoft Excel.
магістерська робота передбачає різні методи обробки статистичних данних. Результати зведені в таблиці, діаграми полегшують розуміння результатів. Для цього я розрахувала взаємозв'язок різних компенсаторних вмінь у учнів середнього шкільного віку.
Комментарии
Отправить комментарий