К основному контенту

Пошук інформації в мережі Інтернет та електронних бібліотеках. Агрегування контенту. (1)


Хотілося б виділити позитивні сторони корисності і зручності пошуку інформації в мережі Інтернет, а особливо в Google Академії. Статті, дисертації тощо можна зручно відсортувати за декілька хвилин. В майбутньому файли будуть збережені для подальшого використання.
Щодо книжок, то їх також можно подібним чином шукати,лише ввівши декілька слів для пошуку. За допомогою Google Books створення власної книжкової полиці не займе більше декількох хвилин. Хочеться зазначити й те, що пошук відбуваєтьсяне лише самої книги, а й навідповідних сторінках виділяютьсясаме ті сторінки, які потрібні користувачу. Це дуже зручно і мінімалізує час та зусилля на пошук відповідного контенту.
Дуже зручним є сервіс Evernote.com. Існує також і мобільний додаток до нього. На прикладі власного профілю можно швидко робити замітки навласний розсуд, що допоможе в майбутньому зберегти необхідну інформацію.
Не можна опустити корисність symbaloo. Цей ресурс допомагає у пошуку інформації, оптимізує і максимально полегшує пошук статей, малюнків тощо. Це щось назразок закладинок в інтернеті. Приклад інтерфейсу symbaloo.com має просту структуру, але англійською мовою.
не поступається кількістю користувачів і paper.li, що допомагає систематизувати новини, які цікавлять користувача. необхідно просто задати певний алгоритм пошуку
одним з останніх, але не менш корисних сервісів можна вважати scoop.it. Сама назва каже за себе. Юзер використовує можливості сервісу по максимуму. Пошук інформації здійснюється швидко і точно запиту.
Особиста моя думка, що найбільш продуктивним модна вважати symballo, адже створення "онлайн-дошки" в ньому здійснюється напрочуд легко і дизайн інтерфейсу налаштовує на позитивний настрій.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Презентація результатів дослідницької діяльності (5)

Я мала змогу працювати з хмарними сервісами для створення презентацій, в моєму випадку - створення презентації на тему дослідження. Отже, мої враження від роботи з ними. Prezi Переваги: Доступна спільна робота над презентацією. Програмне забезпечення працює також і офлайн. До програми можна завантажити слайди з PowerPoint і тут доопрацювати. Недоліки: Під час реєстрації пробного пакета потрібно вказувати платіжну інформацію. Створена презентація займає багато місця на диску. Загальне враження: У Prezi ви працюєте не з окремими слайдами, а з усією робочою зоною, на якій можна як завгодно розміщувати вибрані елементи (тексти, картинки, іконки, відео). Після упорядкування компонентів у певній послідовності можна виокремити слайди і налаштувати перехід від одного до іншого. Haikudeck Переваги Haiku Deck: Максимально інтуїтивний інтерфейс. Велика кількість гарних шаблонів і понад 35 мільйонів стокових фотографій. З сервісом працюється дуже швидко. Відкриваєте редактор — і одраз

Оформлення результатів дослідницької діяльності (4)

І Мало хто знає як швидко і зручно створити зміст будь то книги, чи дослідницької роботи. На прикладі роботи з Microsoft Word це виглядає наступним чином: 1. виокримити "Заголовок 1", "Заголовок 2","Заголовок 3". 2. перейти в "ссылки" і обрати "оглавление". Таким чином текст буде автоматично структурований. ІІ Наступним щаблем роботи буде оформити список використаних джерел, оформлюючи "перехресне посилання" Перехресне посилання не можна створити для елементів, яких не існує, тому, перш ніж додавати посилання, спочатку потрібно створити діаграму, заголовок, номер сторінки тощо. У діалоговому вікні, де можна вставити перехресне посилання, перелічено всі елементи, для яких його можна створити. Ось приклад. ось поетапні кроки для роботи. 1. Введіть у документі текст, який починає перехресне посилання. Наприклад, "Позитивну динаміку показано на рис. 2". 2. На вкладці Вставлення натисніть кнопку Перехресне посилан